avagy: rajtunk is múlik, és ép testben ép élek

Test Alakító

Test Alakító

Beköszöntő

2015. szeptember 06. - Xinaf

Majdnem egy év telt el azóta, hogy abbahagytam az aktív blogolást. Most eljött az idő, hogy ismét belevágjak, talán nagyobb kitartással, mint eddig. De miről is van szó?

Nem lehet nem észrevenni, hogy az egészséges életmód, a fogyás, a kockás has, szóval a testformázás mennyire felkapott téma mostanában. Ismerőseim tucatjai próbálkoznak javítani magukon valamit, hol több, hol kevesebb sikerrel.

Én magam is végigjártam a magam kálváriáját. Az irodai ülő munka, és a fizetéssel együtt járó anyagi növekedés, pluszban a bűvös 25. életév betöltése megtette a hatását: mire észbe kaptam, 90 kilót mutatott a mérleg, a magam 172 centi körüli magasságomhoz.

bowling.jpg
Én vagyok a fehér pólós fiatalember, katonai nadrágban.

Kemény, de viselhető életmódváltással fél év alatt 74 kilóra fogytam(!), majd ismét visszamentem 80 kiló körülire. De ez már közel sem ugyanaz a zsírban úszó 80 kiló volt, mint nemrégiben.
hcw_galan.jpg

Igen, a szürke trikós fiatalember vagyok.

Azonban azt le kell szögeznem, hogy óriási mázlim volt. Ugyanis volt olyan ember a környezetemben, aki tényleg értett a testformázáshoz, és hathatós segítséget adott. Ha az interneten próbáltam volna módszereket találni, könnyen lehet, hogy ráfaragok...

Az internetre bárki bármit felírhat, így rengeteg sok hülyeség is felkerül rá. Ráadásul meglepően kevés a jó, hobbi szinten mozogni, sportolni vágyóknak szóló írás. Márpedig a legtöbben nem akarunk fitnesz versenyen elindulni, nem tervezzük, hogy testépítők leszünk, és eszünk ágában sincs modellként tetszelegni. A legtöbben egyszerűen jobban akarunk kinézni. 
Igen ám, de honnan merítsen kitartást valaki, ha rögtön azt vágják az arcába, hogy "Innentől nincs csoki! Mondj le az édességről! Mostantól kizárólag zabkását fogsz reggelizni!", vagy amikor a sokadik csodadiéta is kudarcot vallott, és több hét szenvedés után is csak egyre kövérebb? Vagy mi van azzal a vékonyka sráccal, aki órákat szenved a súlyok alatt, mégis irigykedve kell nézze a barátnője karjait, mert az izom egyszerűen nem akar jönni? 

A test bármilyen alakítása kemény dió, de remélem, tudok majd benne segíteni. Kifejezetten átlagos embereknek szólnak az írásaim, akik szeretnének hatékonyan tenni azért, hogy magukhoz képest jobban nézzenek ki. 

Persze senki helyett nem foghatom meg a súlyzót, kezdhetek el futni, vagy figyelhetek a kajára, de talán pár tanácsot adhatok.

A bejegyzés trackback címe:

https://alakit.blog.hu/api/trackback/id/tr127765440

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása